Keresőoptimalizálás – organikus látogatottság kulcsa 2018-03-24T20:59:14+00:00

Keresőoptimalizálás – organikus látogatottság kulcsa

Ma már mindenki a Google-ben keres!

Sokszor ügyfélben merül fel, hogy mi az alapvető különbség egy általunk készített honlap és egy olcsóbb holnap között. Alapvetően a keresőoptimalizálás területe az egyik ilyen dolog. Tudjuk, hogy ügyfél oldalról nem érdekes a CMS, nem érdekes a honlapkészítés előtt a tiszta kód, de abban egyetértünk, hogy az átadás előtti szakaszban profitot termelő honlap már jó jel lehet a későbbiekre. 🙂

Organikus látogatók nélkül igen nehéz helyzetben van az, aki hosszútávon szeretne PPC hirdetésekkel érvényesülni.

Keresőoptimalizálás - organikus látogatottság kulcsa

Kezdjünk el együtt dolgozni a honlapodon!

Kapcsolat

Miért a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb folyamat?

Ha a honlapunk elkészül a megfelelő arculattal, letisztult felépítéssel és komoly szövegezéssel, akkor egészen biztosan csak egy alkotó elem fog hiányozni: a látogató. A Google találati listától nincsen jobb tömeges érdeklődőszerzési lehetőség. A honlap pedig látogatók nélkül nem fogja hozni azt az eredményt, amit elvártunk volna.

Az organikus látogatók jobb mutatókat produkálnak.

Mivel a kulcsszavakkal szegmentáltan tudunk látogatókat hozni az oldalra, gyakorlatilag a keresőoptimalizálással a célcsoportunkat fogjuk tudni elérni. Célirányosan tudunk kommunikálni a számunkra fontos közegnek. Viszont mindez nem lehetséges a megfelelő SEO folyamatok nélkül.

Mennyit ér az első oldal a Google listáján?

Erre természetesen nincs olyan válasz, ami minden kulcsszó esetében más és más. Egy dolgot biztosan tudunk: az első oldal és a legjobb találati helyek rengeteg látogatót eredményeznek. Ebből adódóan a sikeres projektek egyik kulcsa, hogy a cég tevékenységét, termékeit leíró kulcsszavakra a Google élmezőnyébe kerüljünk. A látogatókból érdeklődők, vevők lesznek a megfelelő honlapon, ezért eredményességünk erősen a látogatottságunktól függ.

Szeretnél új életet vinni a honlapodba? Szeretnéd felfrissíteni ügyfélköröd?

Kapcsolat

Hogyan zajlik a keresőoptimalizálás?

A legegyszerűbb dolgunk mindig akkor van, ha a honlapkészítés projektje nálunk indul. Még nincs meg a menü struktúra egészében, de már a kulcsszavakat kutatjuk. Pontosan tudni fogjuk, hogy mire fogjuk építeni a projektet, még mielőtt hozzákezdenénk.

Élő honlap esetében megnézzük, hogy hol is tart most a projekt. Egy átfogó audit után elkezdjük vizsgálni a javításra szoruló részeket technikai szempontból, majd a tartalmakkal foglalkozunk és eközben linkeket építünk a fő kulcsszavakra, így a keresőoptimalizálás minden részegységében fejlesztjük az oldalt.

A későbbiekben igény esetén a tartalom fejlesztésből is aktívan kivesszük a szerepünket, elemzünk és a kapott eredményeknek megfelelően építjük a projektet a célok elérésének érdekében.

További részleteket kapcsolat felvétel után tudunk mondani, legkésőbb az ajánlatunkban, mely minden fontos részletre kiterjed. Így ne maradt le a garancia sem. Addigi is kis érdekességképpen egy a tavalyi projektjeink közül.

Keresőoptimalizálás - organikus látogatottság kulcsa

A témához kapcsolódó cikkek a blogunkban: